Saturday 24 December 2011

[PJK-GERIK]Kem Blogging 24/12/2011

Assalamualaikum w.b.t...

Korang semua mesti tertanya-tanyakan kenapa aku tulis tajuk entry ni petang ni....ni contest ni nak dapat web hosting free...hahahahaha.......ok...aku akan cerita kan pengalaman hari pertama aku ikut bengkel ni.

Sejujurnya memang aku enjoy la ikut bengkel ni..banyak pengalaman dan ilmu baru yang aku dapat.Memang seronok jadi blogger ni rupanya....ok...meh...aku bagi tentatif program kami hari ini ya...

24/12/2011


8.00 pagi : Kami pakat mendaftar untuk ikuti bengkel ni....bayar yuran RM10.00...hehehe...

8.45 pagi : Baru la cikgu-cikgu "comel" 3 orang memulakan bengkel....(antara cikgu yang aku ingat kirin,amar ngan piere andre)hehehehe...jangan marah erk sebab tak tau nama...

11.00 pagi :Makan Time...(nasi lemak...telur rebus..sambal ikan bilis...& kacang)...hehehe

11.30 pagi :Start balik belajar buat blog...masa ni perut kenyang dah..kepala pun mula la dah tepu nak terima ilmu lain...hehehehe...masa ni kami semua kena buat entry "biodata diri" atau "salasilah keluarga"...korang boleh la tgk entry yg aku dah siap buat tu...hehehe...macam-macam input dapat masa ni..antaranya macam mana nak buat "read more"...hehehe....

2.15 petang :Makan time  lagi.....(makan nasi ayam ....sedaaaaapppp...)
                   :Solat...(Allah jangan lupa)

3.00 petang :Mula balik bengkel...pastu dapat tugasan yang tengah korang baca ni....hehehe...

5.00 petang :Semua bersurai...

*Lambat sampai rumah sikit sebab masa on the way nak balik tayar moto pancittttttt....hadoi...

Ok la..korang layan la ada sikit gambar kitorang masa bengkel ni....

ni masa pagi waktu pendaftaran..daftar kat kak myla melody erk...isi form..duit makan jgn lupa bayar tau...hehehehe...

ha...tu dia 3 orang yang berdiri tu "teruna pujaan" hahaha..cikgu we all...

ni antara peserta yang ikut bengkel ni

Ok lah...sampai sini dulu untuk kali ni...nanti ada masa ada la entry baru...wassalam....

2 comments:

~Kirin Selama Perak~ said...

wah...teruna pujaan tu..
:p

Unknown said...

sapa teruna "pujaan tu"?hehehe

KLIK!KLIK!ENTRY PENA

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...