Saturday 24 December 2011

Hari Pertama Belajar Buat Blog

Assalamualaikum....gud morning...selamat pagi...hehehehe...Hari ni 24 Disember 2011 aku join bengkel "moh mike jom blogger".hahahaha...kunun2 nk belajar wat blog... al -maklum la....aku ni kuno sikit bab2 buat blog ni.heheheh..org dah sampai jepun..aku baru dok gerik...hehehehe...semangat ni bangun awal hari ni sebab nk dtg belajar benda alah ni..(biasa la..hari ni  kan aku cuti keje...lau cuti mesti tunggu matahari terpacak atas kepala dulu baru nk celik mata)..hihihi...xpe la..saja testing  tulis blog baru...nanti dah pandai aku buat bnyk2 entry erk...heeheheh.. :)




hehehehe..sy budak baru belajar...klo salah tegur2 kan erk...hehehehe...
have fun.....peaceeeeeeee....... :D

No comments:

KLIK!KLIK!ENTRY PENA

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...