Tuesday 10 January 2012

TERIMA KASIH SEBAB SAYANG DAN TERIMA SAYA

Alhamdulillah…terima kasih ya Allah..syukur padaMu ku ucapkan…tak terhenti ucapan ini saya ucapkan. Dalam kesibukan saya bekerja…tapi,saya tak pernah melupakan orang-orang yang saya sayang terutamanya keluarga saya.

Buat masa sekarang saya mempunyai sedikit masalah di opis. Bukan masalah kawan-kawan,tapi masalah pengurusan. Tapi,bukan itu yang saya nak share ..sebab kalau share benda ni boleh beruban saya di buatnya..hehehehe….

Hari ni,bukan lah saya nak bangga atau menunjuk jauh sekali. Saya Cuma ingin berkongsi rasa kegembiraan saya dengan semua. Dalam masa Allah menguji saya…tetapi rupanya Allah jugak telah memberikan senyuman buat saya. Jika kat opis saya tertekan sikit dengan keje,tapi bila balik rumah..senyum,tawa,gembira itu ada bersama insan-insan yang saya sayang.

Masa study dulu saya selalu dapat hadiah dari teman-teman seperjuangan yang saya sayang…kalau diorang baca entry ni mesti diorang tau. Setiap kali tiba je hari jadi atau hari terakhir semester mesti beli hadiah dan tukar-tukar hadiah. Sampai tak muat beg nak isi...hehehe...Harga bukanlah ukuran. Tetapi ingatan tu lah yang paling mahal.Terima kasih ya Zue,Raudhah,Rehan,Fiza & Jue…hadiah korang kak long still simpan…kenangan sampai sekarang. Gambar kita bersama kak long letak dalam frame yang fiza bagi waktu last semester tu. Tapi,tak leh la nk upload letak kat entry ni sebab hanya kita-kita je boleh tengok kan.sayang korang sangat2..Alhamdulillah..Allah dah temukan kak long dengan sahabat2 yang comey,baik dan selalu bersama kak long dalam susah dan senang sampai sekarang walaupun dah tak dapat nak tido sekatil,makan sesame,jejalan sesame..sob..sob..rindu pulak saat itu.

Lepas habis study…jarang dah dapat hadiah..tp 8hb Januari 2012 hari Ahad baru ni..saya dapat hadiah istimewa dari insan-insan yang saya sayang. Terkejut sangat..sebab tak pernah harap apa-apa pun. Diorang dah sayang saya pun dah cukup bagi saya. Tapi,syukur sangat sebab rupanya diorang tak pernah lupakan saya.

Nak tau tak hadiah apa yang saya dapat???Ok..jom la kita tengok sama-sama….



Ha..ni dia..tudung ni..mak saya belikan... suka pakai tudung ni sebab dia kemas dan selesa... tapi tudung ni tak lah berapa labuh..tp still melepasi dada.. 




Yang ni pun mak yang belikan jugak..mak tau saya suka pakai tudung yang macam ni..tudung ni pun ringan,lembut...selembut kasih mak...mak tau apa yang anak mak suka kan...tudung ni labuh sikit dari yang tadi ^_____^.... 




Ha....yang ni pun mak jugak yang belikan..tp,mak belikan 3 pasang corak dan warna yang sama. Cantikkan... Mak nak tengok saya dengan adik2 pakai baju sama. Hehehe...mesti mak rindukan kami masa kecik2 dulu..sebab waktu kecik2 dulu time raya baju mesti sama. Tima kasih mak..hadiah mak kakak hargai dan sangat2 cantik..sayang semua barang yang mak bagi.. 


Ada lagi tau..hadiah ni seseorang telah berikan kat saya. Tapi saya tak boleh la bagitau siapa..sebab belum sampai masanya lagi...hehehehe... Saya pun tak pernah mintak dan harap apa-apa dari dia. Cukup la dia terima saya seadanya saya. 




Saya dapat bungkusan ni..berdebar-debar nak tau apa isinya.... 





Saya bukak bungkusan tu ada beg ni..wah cantik begnya...tp macam pernah tengok gambar kat beg ni... 


Tiba-tiba...tarraaaaaaa... 




tergelak besar saya....1 set minyak wangi Haiku(AVON)...spray perfume,bedak,deodorant..lagi 1 minyak wangi dalam botol kecik tu..tak tau panggil apa..heheheh..terkejut sangat bila tengok... 


Ada lagi dalam beg tu...tengok-tengok... 




lipstick rupanya..saya bab bersolek ni tak berapa pandai..tapi setakat pakai lipstick boleh la..tapi jarang pakai..lebih selesa tak pakai...hehehe...tapi lipstick ni warna dia lembut je..sebab dia tau saya tak suka warna terang2.. 


Ingat dah habis..rupanya ada lagi 1 barang dalam beg tu...tarraaaa... 




handbag comey ni..cantik beg ni..saya suka...apa sahaja pemberian orang saya suka...^____^.. Terima kasih untuk seseorang tu..kalau dia baca entry ni la... 


Ok lah..ini lah hadiah istimewa yang saya dapat dari insan2 yang saya sayang..terima kasih untuk segalanya...saya sayang semua di dunia hingga akhirat. Moga Allah memelihara hubungan kita semua.....Amin Ya Rabb...

No comments:

KLIK!KLIK!ENTRY PENA

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...