Friday 15 February 2013

TINGGAL KENANGAN

Salam...waaa...sedih la...tanggal 14 Febuari 2013 berkecai nya teman sebantal ku...HP yg ku sayang..dah hampir 6 tahun hp ni bersama ku..akhirnya semalam dia menyembah bumi..jatuh dari meja opis ni..tu la..cuai sgt...

Bawak g kedai...tokey kedai tu kata klo repair dalam rm100 lebih...aduhai..2kali pk baik beli baru je..last2 beli la lain yg murah2..dah la gaji tak dapat lagi..huhu..so sad...

ha..ni la teman sebantal ku yg paling ku syg...rosak dah dia..syg sebab bnyk kenangan dgn hp ni....lagu...gmbr2...huhu..sedihnya...hp ni senang nak guna...tak meragam..mmg best la...tak da rosak apa..cuma skrin dia tercabut dia punya ribbon..so,bla org call or SMS tak nampak apa la...tapi nak ckp talipon ok je...huhu..Setelah habis belajar tahun 2008 hari tu..mmg dah tak pernah beli hp...keje dah dekat 5 tahun pun tak pernah beli..huhu..mak kata dia nk suh beli hp baru tu...

Semalam yg murah dan berkenan di hati pun samsung corby II ni je la..

Yang ni je mampu....ok la kan..tp hati ttp ada pada Sony E...samsung ni pun ok..cuma tak suka tang mesej tu..payah pakai screen touch...dah niat dah..nk simpan duit nk beli gak Sony E..nk guna balik memory card yg lama tu..bnyk kenangan terindah dalam tu...tu yg ingt nk g ipoh bulan depan..nk g tebus rebat rm200 tu...hehehe..kat gerik tak de stock ma...huhuhu..

Sekarang...samsung la teman penggan ti SE...in shaa Allah akan ku jga sebaik mungkin sebab nak cari duit bukan senang..bila dah bekerja baru la aku tahu hargai walaupun 5 sen nilai duit tu...pa pe pun aku redha dengan ujian yg Allah bagi..dan aku bersyukur pada Allah sebab kau dah tunjuk kan aku jalan dan anugerahkan aku pengganti..sebab tanpa pertolongan dan rezeki dari mu siapa la aku..Alhamdulillah....


No comments:

KLIK!KLIK!ENTRY PENA

get this widget here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...